12. 6. 2014

#new

Takže jako skoro každý měsíc tady mám menší přehled fotek z instagramu. Tenhle přehled je od května do teď. Tentokrát by se hodil popisek "#kazdymujkrok".Kdo mě ještě nesleduje tak dole najdete odkaz :)
1. moje sestra udělala státnice na samé jedničky (dobré známky máme asi v genech!!) a tak jsme to oslavily
2. fotku už jste viděli předchozím článku
3. na vodáku v Polsku jsem vyjímečně šetřila a koupila si jen tuhle Milka zmrzlinu
4. na den dětí jsem si koupila prstýnek po kterém už toužím nějaký ten měsíc
 Úterní školní focení proběhlo ve velikém horku ,ale tentorkát nás nepostavili na schody (moooc sluníčka) .Takže snad letos ta fotka bude trošku vypadat. Na focení jsem zvolila nové kraťasy (Gate 198,-)
1. maminka mi udělala koktejl na snídani asi pro lepší náladu ,když v té škole trávím osm hodin v největších vedrech
2. ledová káva a smoothie je moje skoro jediná strava za celý den
3. Hradec Králové ,MC a můj snídaňkový Happy meal
4. asi nejstarší fotka při koukání na hokej se zmrzlinou

http://instagram.com/merrhlouskova