8. 10. 2014

Autumn







 Protože se školou přišel brzy i první podzimní den a další deštivé chladné dny jej následují, rozhodla jsem se udělat menší výběr pro moje říjnovo-zářijové týdny. Asi nejoblíbenější věc z podzimních doplňků je šál z H&M, který jsem si koupila asi měsíc zpět. Naprosto nezbytnou věcí jsou teplé boty, bez který na podzim nelze vyjít hlavně když je ráno 5°C. V pátek jsem byla s kamarádkou vyměnit můj piercing za bílý a stavily jsme se i do obchodů. Zaujaly mě tam kalhoty/tepláčky a vzhledem k příznivé ceně jsem si je koupila a musím říct, že nic pohodlnějšího jsem nikdy neměla. A protože už druhý rok se na podzim v hojném počtu ve většině wishlistů objevují chlupaté vesty , tak jsem si jednu taky pořídila. Věcí do školy mi stále neubývá, takže to že jsem si dneska našla pár minutek na blog je celkem úspěch.