6. 10. 2014

i am back

Po menší ,asi tříměsíční odmlce, jsem se rozhodla díky kamarádce obnovit svůj blog. Vzhledem k tomu ,že ve škole toho mám víc než dost a všechen svůj volný čas už mám zaplněný neslibuji pravidelné příspěvky ,ale snažit se budu. Školní rok začal dost rychle a pořád mi nějak nedochází, že už je měsíc za mnou ...možná to bude tou nemocí co jsem teďka prodělala (takže jediná změna -> hromada léků a učení doma). Protože moje vrácení se k psaní blogu nebylo plánované tak vám sem hodím pár fotek z IG za posledních pár týdnů. Díky moc Nikolce ,která mě k tomu opět dokopala :)

 Můj outfit na nedělní rodinný oběd v restauraci Iberia. Poprvé jsem na sobě měla kalhoty bez zužení u kotníků a musím říct ,že je to pohodlnější než jeansy.
 Naprosto dokonalý parfém do kterého jsem se zamilovala hned když jsem ho cítila u kamarádky se kterou jsem btw navšítivila Moravské hrady. Tenhle jsem kupovala na parfums.cz asi za 710,- i s poštovným.
 Přesně ty nemocenské dny s chemií.
 Ještě fotka z prázdnin. Výlet do Prahy s kamarádkou a její rodinou .
 Za nalezenou stovku v Praze jsme nakoupily jídlo a pití v M&S a vůbec jsme tam nestrávily asi nejdělší dobu ze všech ochodů (hehe)