28. 11. 2014

Baby, it's cold outside







Moje ,poslední dobou velmi typická, omluva za pozdní příspěvek je nemoc. A protože mi vážně nebylo nejlíp tak jsem ani toho "volna" nevyužila pro příspěvek ,ale pro učení a sledování The Nanny. Dneska tady máme moje oblíbené šály. Šátky mě ani tak nezaujaly jako ty huňaté měkké šály, které v zimě nejvíc zahřejí. Na prvním snímku jsou tři šály: světlá růžová (byla už na blogu), vínová (tu jsem před rokem sehnala v Reserved) a mamčina s lehkým vzorem. Vínová a růžová jsou dost dlouhé což mám radši a ta béžová je kruhová , takže žadný stres se zavazováním. Na dalších dvou snímcích je jedna šála, je oboustranná a je to jednoznačně ta nejlepšejší šála jakou doma mám. Není moc dlouhá, ale za to je široká a strašně teploučká. Dlouho jsem sháněla šálu s tartanovým vzorem a proč to neoživit něčím černobílým. Tentokrát jsem si neopustila malinkou isnpiraci z mého weheartit.