15. 11. 2014

Christmas loading

Opět po týdnu nový příspěvek, tentokrát wishlist. Mít více času tak bych wishlisty na polyvore dělala pořád (čímž bych zásobovala blog tak na rok dopředu). Myslím, že nejsem jediná, kterou chytá vánoční nálada už v polovině listopadu. Když bych měla shrnout můj poslední týden jedním slovem bylo by to asi "líný". I přes SCIA, která jsem ve středu spolu s celou třídou psala. Celkově mi ale připadalo, že nic moc nedělám a pořád se "flákám". No do pondělí v tom budu pokračovat, protože mě čekají nákupy v OC Forum Nová Karolina a kolona mojí dobré kamarádky. Od úterý zase začne škola a já jí budu muset věnovat všechnu svou energii hlavně v češtině, díky novému vyučujícímu, který nám dává pěkně zabrat. Teď zpátky k vánočnímu wishlistu. Nejsem skromná a ještě jsem nevyrostla z toho těšení se na dárky. Jediná změna je, že už neodsuzuji měkké dárky, ale příjmám je s velikou radostí. Letos si přeji krajkované červené šaty( GATE), velikou hnědou kabelku,bílou sukni (Orsay), růžový svetr s knoflíčkama ( Lindex). Z kosmetiky Baby lips, můj oblíbený make-up Stay matte a jediný šampón, kterému jsem věrná (psala jsem o něm v příspěvku kolem srpna). Ostatní věci jsou každoroční překvapení, třeba rifle, nebo kryt na mobil.