8. 11. 2014

Maybe, maybelline



Tak dneska při krásně deštivé sobotě jsem se rozhodla udělat menší článek o moji oblíbené činnosti: lakování nehtů. Začnu asi tím, že ne vždycky jsem měla dlouhé nehty, které se daly lakovat výraznými barvami. Asi pět let jsem si je kousala (fuj, byla jsem fakt prasátko) a pak další rok trvalo než mi dorostly do jakéhosi normálního tvaru. Teď už si je pouze piluji lehce do hranata (krom palců). Prakticky si ani nevzpomínám, kdy jsem naposledy neměla nehty nalakované. Mezi moje oblíbenější značky patří Maybelline a obzvlášť mám ráda tyhle dva odstíny (růžový s lehkými fialkovými třpytky 319 a červený 15). Volím barvy podle ročních období, na Vánoce převažují třpytivé a stříbrné, v létě výrazné a především červené. Mezi další oblíbence z řad laků patří: Gabriella Salvete- 1, Catrice- 13 Shopping Day At Bluemingdales, Rimmel London- 200 princess pink, Astor- 219 modern elegance, Miss sporty- 416 a 036.

PS: omlouvám se za fotku s bleskem, ale barvy jsou dost podobné a bez to vypadalo téměř stejně