31. 12. 2014

2014

Omlouvám se, že jsem neudělala žádný vánoční článek. Točila jsem video a pár fotek jsem také nafotila, ale pro mou smůlu mi program nějak nedovolil video přidat ani na youtube. Samotných dárků jsem totiž dostala hoodně a fotit každý zvlášť by bylo celkem na nic. Tak to bylo o nepovedeném vánočním článku. Teď bych jako většina blogerek shrnula rok 2014. Za tenhle rok jsem stihla blog zrušit a zase obnovit, oslavila jsem na něm druhé narozeniny. Začala jsem psát delší texty do článků a pořizovat více fotek. Celkově bych rok 2014 shrnula asi jako krátký, pohodový a zamilovaný. V tomhle roce jsem nezažila příliš ztrát a smutku a víc jsem se soustředila sama na sebe a na mé blízké. Ze srdce bych chtěla popřát Vám všem nádherný nový rok, který doufám naplní všechna vaše očekávání a přinese vám do života jen samé radosti. Na závěr jsem udělala pár koláží z fotek, které ukazují jak můj rok probíhal :)