7. 12. 2014

New babies



 intimissimi

 H&M



H&M kids

C&A

Rimmel London Lasting Finish By Kate 110  


Dermacol( Rossmann) 

essence, nude love 11


srdíčkovaný C&A

New Yorker


Popravdě, tenhle příspěvek jsem chtěla napsat už ve čtvrtek, ale v pátek jsem šla dokoupit poslední věc z mých předvánočních nákupů. A jak už určitě víte nemívám tolik času na příspěvky, proto až dnes. Všechno oblečení, které tady vidíte bylo naprosto nečekaně koupeno. Můj styl se opravdu nezaměřuje na mikiny, ale protože jsem neustále nachlazená a nemocná, potřebovala jsem něco, v čem je opravdu teplo. Mikina je vlastně jediná věc z oblečení, co jsem koupila za původní cenu. Všechno ostatní jsou věci ze slev a výprodejů. Dost obvyklá věc v mém šatníku jsou košile. Mám jich asi pět a další dostanu od Ježíška☺. Košile vypadají dobře snad vždy a proto je s oblibou nosím kamkoliv. Nevzpomínám si, jestli jsem psala v minulých článcích o taneční koloně mé kamarádky. Je to asi dva týdny zpátky, co jsem měla naprostou krizi co si vzít na sebe. Do školy, na nákupy, na výlet s rodinou vždy něco seženete, ale do na kolonu ? U mě celkem nemožné. Sukně jsou v mé skříni ve velikém počtu, ale většinu už nenosím a ani nenakupuji, to stejné šaty. S jedním rozdílem, šaty mám jen letní na procházku u moře. To mi dost ztížilo výběr outfitu. Nakonec jsem nějaké starší našla a nevypadalo to ani tak hrozně. Každopádně, k čemu se chci dostat. Nevyhledávám šaty, ale když už nějaké najdu a jsou za opravdu dobrou cenu tak beru i kdyby mi měly ležet ve skříni. A přesně tohle jsou ty úžasné princeznovské šatičky, které máte v článku. Myslím, že o oblečení dost a tak se přesuneme ke kosmetice. Kosmetické věci fakt kupuji nerada. Nenosím rtěnky ani stíny. To se ovšem změnilo, když jsem si koupila listopadové číslo časopisu Cosmopolitan, kde jsem našla nude rtěnku, kterou hledám už snad 100 let. Když jsem si ji šla koupit zaujala mě řada Rimmel London Lasting Finish By Kate Lipstick. Rozhodovala jsem se mezi odstínem 102 (sladce růžový) a 110 (výrazná červeno oranžová), nakonec vyhrála 110-ka. Jsem z ní šíleně nadšená a ještě dlouho budu, protože doladí vše, co nosím . Další maličkost je tohle tělové mléko s nepřekonatelnou vůní třešní (taky ve slevě). Z doplňků mám jen obaly na iPhone (chybí mi tam modrý, který se mi nechtěl sundávat) a hodinky. Hodinky jsem původně chtěla zlaté, ale tohle byla maličkost, hlavní podmínka byla velikost. Čím větší hodinky- tím lepší hodinky. Mě nejvíc oslovily tyhle měděné s kamínky, které jsem pořídila na nákupech v OC Forum Nová Karolina. Inspiraci na zimní manikúru beru z http://instagram.com/nailsvideos a nebo sama vymýšlím. Tenhle příspěvek je už tak dlouhý, že vám snad ani nebudu shrnovat můj týden. Tak snad to stihnu v dalším článku. Mějte se fajn a udržujte dobrou vánoční náladu.