9. 1. 2015

Dreams for the new year

Při pátečním večeru jsem se rozhodla napsat trošku neobvyklý článek s tématem mých plánů, snů a předsevzetí. Dodala jsem i pár věcí, které určitě nestihnu v roce 2015...to ovšem neznamená, že se jich vzdám. Dost snů jsem si splnila už minulý rok (upevnila jsem přátelství se správnými lidmi, našla si dokonalého partnera, podívala se do Londýna a Paříže). Letos jsou moje plány méně odvázané. Snad největší předsevzetí pro tento rok je : udělat přijmací zkoušky na střední školu a zapadnout v září do nového kolektivu. Uklidňuji se větou ,,Zvládla to většina přede mnou, zvládnu to taky." Zatím se mi daří co se týče studia a tak jsem si sepsala pár věcí, které se školou nemají nic společné. Začnu několika "chytrými větami", které si uvědomuji okolo ledna( Nového roku)






























 A teď mé sny....některé jsou dost obyčejné a některé celkem nesplnitelné.
1) dokonalý byt
 2) dovolená s nejlepší kamarádkou (léto 2015?)
 3) milovat svého manžela a naše děti (tohle rozhodně letos nestihnu :D)
 4) investovat peníze do kvalitní kabelky
 5) koupit si pejska mopsíka
 6) přijít domů a na stole vidět kytici tulipánů
 7) vdát se s pivoňkami v ruce
 8) zkusit se obarvit na blond
 9) podívat se do NY
10) vidět VS přehlídku
 11) být namalovaná profesionálem a projít se po přehlídkovém mole
12) a ten největší sen a přání pro všechny mé blízké...