5. 1. 2015

mini pink wishlist

Přijde mi celkem ironické, že jsem teď psala článek o tom co jsem dostala a už vymýšlím co si koupím v průběhu roku. Je teprve leden, takže moc těch věcí vymyšlených nemám, ale maličkosti jako obaly na iPhone a rtěnky to bych mohla kupovat pořád. Další z mých vysněných věcí je ideální košile s malými světle modrými čtverečky, ale na tu jsem bohužel nikde nenarazila. Dnes jsem taky uvažovala o to, že nemám asi žádnou malou hnědou kabelku. Znáte to, vlezete do obchodu a když se vám nějaká taška líbí chcete ať ladí ke všemu, takže ideálně volíte černou barvu, přesně tak to mám já skoro se všemi kabelkami. Chtěla bych zkusit něco nového v podobě malé hnědé kožené kabelky. Z kosmetiky se zatím dívám jen po bambuckém másle, rtěnce Rimmel London o které už jsem psala a pilnících na nehty. V roce 2015 nastoupím na střední školu a proto už teď plánuji jak si vyzdobím sešity a psací potřeby do školy. Před poslední věc z mého wishlistu jsou sluchátka Happy plugs v růžové barvě o kterých stále pochybuji, zda do nich investovat a nebo si raději koupit jakékoliv jiné. No a na konec jsem si schovávala bílé nízké conversky, nejsem žádný příznivec značkových bot, které by se daly nahradit levnějšími, ale bohužel conversky jsou jenom jedny a já doufám, že za chvíli koupím i ty své. To je vše co bych vám chtěla pro dnešek ukázat, snad bude v tomhle týdnu čas i na další článek.