22. 1. 2015

My iPhone


Hurá, po skoro dvou týdnech konečně další článek. Nebudu vám lhát, opravdu jsem teď neměla chuť o něčem psát a pořizovat nějaké fotky. Jak jsem ty dva týdny žila? -úplně stejně jako vždycky, až na pololetní písemky, plesy a moc dobrého jídla až pití (většinou ani nesnídám kvůli času). Obyčejně fotím opravdu všechno jídlo, pití apod. Z toho vychází i dnešní článek...vážně se tam z většiny objevují je tyhle věci. Říkala jsem si, že fotky mojí maminky jak neumí jíst hůlkami asi nebude tak poutavé (i když pobavilo by vás to určitě). Teď už k samotnému popisu fotek...

 kiwi je jednoznačně nejlepší ovoce pro tenhle měsíc// ovesná kaše,káva a pak zubař// opět kiwi a moje nepovedené nehty
 minulý víkend jsme zvládli dva plesy, tohle je fotka z toho prvního// s kamarádkami jsem navštívily oblíbenou opavskou kavárnu Dolce Vita// moje srdeční záležitost sushi 
Fotky z areálu školy...nehty, které mi ochotně lakoval přítel// arizona, která byla nízko pod mým očekáváním// náramky, které jsem dostala na Vánoce