28. 2. 2015

Blue is my colour

Po dvou týdnech nový článek. Bohužel to není slibovaný "valentýnský tag", protože na to mi nezbyl čas a teď už to je trošku starší téma. Připravila jsem si pro vás dneska dvojí článek, na prvních snímcích jsem focena kamarádkou a mám na sobě jednu z věcí, které jsem ten den pořídila. V ten den jsem si koupila i nové maxi šaty, které určitě uvidíte v outfitovém letním příspěvku a růžové šaty na rozlučku se základkou. 

 halenka- Mohito
brýle- C&A
náušnice- H&M

 A teď přejdu k tomu co jsem dělala asi před hodinou. Ráno mě a mamku napadlo, že si uděláme výlet do Ostravy kouknout se na boty a sestře na nějaké jarní kalhoty. Místo bot jsem si odvezla šortky z Bershky. Do levého horního rohu jsem přidala ještě fotku trička z výprodeje v Hause. To by pro dnešek bylo asi vše. Další příspěvek snad napíšu dřív než za dva týdny.