8. 2. 2015

Shea butter




Po delší době zase článek, tentokrát se bude týkat kosmetiky nebo spíš péče o pleť, V posledním wishlistu jsem psala, že bych si bambucké máslo chtěla pořídit. Tohle jsem si nekupovala sama, ale dostala jsem ho za vysvědčení od mamky a je objednané z netu. Opravdu můžu říct, že je to největší kosmetický zázrak co se týče péče o pleť( dá se použít i na vlasy a celé tělo). Máslo používám přes noc, protože se vsakuje celkem dobře, ale malá mastná vrstvička na kůži zůstane.


+výběr

Tahle konkrétní značka poskytuje tuším 6 druhů (rakytník, olivový olej, granátové jablko,čokoláda,aloe vera a přírodní).

+balení

Z toho jsem úplně nadšená. Plechová krabička se dobře přenáší, neotvírá se, hezky vypadá a na zadní straně najdete složení a použití másla.

+parfemace

Také jedna z věcí, která mě mile překvapila. Já mám máslo s "příchutí" olivový olej a voní mi úplně jinak než bych čekala. Dokonce voní líp než máslo s čokoládovou vůní. 

+cena

Řekla bych, že se do toho vyplatí investovat. Pomáhá to dokonale a vlezete se do 200Kč. 

+účinky

Výsledek můžete vidět už druhý den. Opravdu to pleť oživí a zbaví všech zarudlých míst.