14. 2. 2015

Spring ?

Krásné valentýnské odpoledne, dneska pro vás mám outfitový článek. Než se pustím do popisování samotných věcí a focení tak vám shrnu moje poslední dny. Pocházím z Opavy a proto mám tento týden jarní prázdniny, které jsem měla i týden předtím díky nemoci. Od pondělí už je mi dobře a tak jsem se věnovala především kamarádkám a přítelovi, které jsem zanedbávala minulý týden. V pondělí jsem se projevila sportovně(opravdu po dloouhé době), s kamarádkou jsme šly na hodinku hrát badminton (jediná věc, která mi ve sportu jde).Zbytek večera jsme koukaly na S láskou, Rosie a jedly pizzu. Se spolužačkami jsem strávila středeční noc plnou jídla, hudby, povídání a fotek ( http://instagram.com/p/y-I0GUKI7E/?modal=true ). Ve čtvrtek jsem měla Valentýn s přítelem, který mi v pátek odjel na soustředění. Včerejšek byl čistě holčičí. Ráno jsme vyrazily s mamkou na nákupy, odpoledne jsem šla fotit s kamarádkami a večer zhlédla snad všechny Victoria secret show. Co budu dělat dnes, na den sv. Valentýna, ještě nevím. Dárečky vám vyfotím a příští týden dám na blog. Tak tedy krásný srdíčkový den ♥






 já: kabát- Gate/ šála- New yorker/ jeggins- H&M/ brýle- Reserved/ boty- Reno/ cardigan- New yorker/ pruhované tričko- Zara

Katka: kabát- Gate/ brýle- C&A/ kabelka- H&M