10. 3. 2015

I feel the sun shining on my face



Pro dnešek jsem si se rozhodla napsat jeden outfitový článek. Využila jsem dnešního teplého slunečného dne a vyfotila outfit na území školy. Do školy většinou nosím copky (to už jsem psala) a hodně jednoduchá trička. Nepříjde mi nijak důležité, abych ve škole vypadala co nejlépe a proto volím vždy džíny a něco příjemného jako tenhle cardigan, který je jednoznačně můj neoblibenější.
Poprvé jsem dneska vytáhla moje nové slip on boty a jsem s němi celkem spokojená. Ráno ovšem takové teplo nebylo a proto jsem zvolila (ještě pořád) zimní kabát s oblíbenou šálou. Po škole jsem s mamkou jela do kina na Teorii všeho, opravdu úchvatný film a nerada bych vám ho zkazila očekávání pokud se na něj chystáte ( https://www.youtube.com/watch?v=qZey3ycQM6k ) .








brýle- C&A
šála- Sin say
zlatá gumička- byl to dárek, ale koupíte i v H&M
jeggins- H&M
slip on- C&A
cardigan- New yorker
top- M&S
náramek- House