7. 3. 2015

my month

 Před sedmi dny začal první jarní měsíc. Protože v těchto sedmi dnech se stalo jen pár věcí zahrnu do článku především únor. Nijak zvlášť se teď nesoustředím na školu, takže na psaní článků mám celkem dost času. Včera jsem s přítelem oslavila 6 měsíců vztahu a dneska mě čeká oslava kamarádových osmnáctin. Dá se říct, že se o víkendu moc nezastavím, ale já mám takový plný víkend prostě ráda. Nesnáším sedění doma a nic nedělání celý víkend.

Ve čtvrtek jsem s kamarádkou vyrazila na nákupy a na piña coladu do Caffé ES Bar, který mi doporučila kamarádka asi dva týdny zpět. Později jsme šly koupit nějaké kosmetické věci a já koukala na Maybelline Color Drama Lipstick, bohužel jsem se absolutně nemohla rozhodnout pro odstín a tak jsem odešla z drogerie s prázdnou. V yves rocher se mi zalíbila kolekce balzámů na rty, jeden už doma mám s vůní vanilky. 

 Na konci února jsem se spolužačkami upekla muffinky v roztomilých formičkách.
Ve čtvrtek jsem si koupila také umělé květiny a obal na iPhone (Tally weijl).

Jedna selfie z normálního školního dne, poslední dobou jsem si oblíbila zapletené copky a to hlavně pro praktičnost při psaní ve škole. Na sobě mám tričko (Reserved) a náhrdelník (H&M).
Moje instagramové fotky se poslední dobou dost zaměřují na jídlo a kávu. Tohle je jedna z nich. Mimochodem doporučuji čokoládu Ritter sport s příchutí kokos nebo peppermint. Nejlepší čokoládu mi koupil přítel na Valentýna, pro milovníky čokolád s vysokým procentem kakaa je to ráj. A včerejší milé překvapení s půlročnímu výročí.