31. 3. 2015

New in: shampoo, necklace, converse

 Po březnových uplynulých dnech opět nový článek. Tentokrát to budou slibované novinky u mě doma. Než přejdu k samotným věcem, ráda bych vás seznámila s programe na měsíc duben. Ještě  není duben (už zítra apríl!) , ale počasí už je asi napřed, nebo se spíš opozdilo ? Za dnešní úterní den sněžilo, pršelo, foukal dost silný vítr a všechno se to krásně zakončilo sluníčkem a bezvětřím zrovna když jsem přišla domů s povinnou četbou, kterou jsem před chvílí dočetla. Doufám, že takové počasí  nebude i v dalších týdnech..,7.4. mě čekají příjmačky nanečisto a 15.4. už to bude "naostro", nerada bych se zabývala pesimistickým počasím v tak stresujících dnech. Do té doby neočekávejte žádné články, možná si čas najdu, ale nic neslibuji. Na konci dubna jedu se školou do Čech, kde strávíme dva dny a oslavíme kamarádčiny narozeniny. 
   Teď už teda k novinkám...moje první nová věc je kožená bunda, kterou už jsem dávala do minulého článku. Hned další den od jejiho koupení jsem zavítala k babičce, která mi darovala úžasný náhrdelník s perličkami (sháněla jsem ho opravdu dlouho). Tuším, že ho koupila v C&A. Úplně nejnovější věc je šampón od Schwarzkopf, opět jsem vsadila na řadu essence ultime. Už půl roku používám Omega repair(na oslabené vlasy) z téhle řady. Když mi poslední došel, rozhodla jsem se pro malinkou změnu. Koupila jsem si biotin+ volume, který je speciálně vyvinutý pro jemné vlasy bez objemu. Tak uvidíme, jak bude fungovat. Parfemace je obyčejná a ve srovnání s omega repair k nerozeznání. Cena je taky stejná a celkem přístupná. Tahle řada nabízí ještě Diamond color(pro barvené vlasy), Crystal shine(pro lesk) a Mineral strength( pro posílení). A nakonec jsem si nechala slibované conversky. Zatím jsem je měla na sobě jednou a jsem s nimi spokojená. Jedinou věc co bych vytkla je velikost, protože moje 39tka vypadá jako 42ka, ale to už je prostě chyba mojí nožky. To  by bylo pro dnešek vše, snad jste s článkem spokojeni a vydržíte bez dalšího příspěvku ty dva týdny.  Užijte si aprílové počasí a taky Velikonoce. 






další fotky najdete na mojem instagramu @merrhlouskova 

  
 + přidávám fotku povedených sušenek, pečených podle Naty