20. 4. 2015

Boring school

Krásný večer, po necelém týdnu opět nový příspěvek. Tentokrát to bude školní outfit. Přes víkend jsem stihla jen fotbalové zápasy, a proto článek padl až na dnešek. Upřímně, ve škole toho moc nevyfotíte, ale při sluníčku se dá venku krásně nafotit nový kabátek. Lehce mi to kazil vítr, ale to se dalo přežít. 
  Ve středu se dozvím výsledky příjimacích zkoušek, tak doufám, že se pak budu mít čím pochlubit i zde. Potom určitě čekejte více příspěvků a hlavně víc něčeho chytlavějšího. 
  Pro dnešek jsem oblékla oblíbené tričko ze Zary, rifle ze sekáče (jsou mi větší, takže je nenosím tak často), boty z Rena (nejpohodlnější podpatky !!). Všechno jsem to doladila hodinkama z New Yorkeru a šálou z Reserved. Pro chladnější ráno jsem zvolila nový kabátek z sekáče za 90,- !! (původně Forever 21). 
  Teď už přeji sladké sny a snad Vám ve středu budu moct napsat jen dobré zprávy...