15. 4. 2015

hardday

 Slibovaný článek po příjmačkách je tady. Přestože jsem je psala teprve dneska ráno a výsledky ještě nevím, už jsem v plném blogovacím nasazení a mám pro vás plno novinek.
  Od posledního článku se nestalo nic moc, plno učení a chvíle s přítelem. Všechno jsem to dohnala dnes. Ráno jsem vstala a s nabytým sebevědomím jsem šla psát přijímací zkoušky na gymnázium v Opavě. Po ukončení zkoušek jsem šla na oběd s mamkou a poté na výstavu Andyho Warhola. Upřímně byla jsem mile potěšena jak citáty tak samotnými obrazy. Všechno jsem to zdokumentovala, ale protože věřím,že se několik z vás na ni ještě chystá, nedala jsem zde všechny poklady. Nechala jsem si vyrobit plátěnou tašku s motivem banánu (prostě mi to přijde vtipné), na výběr byly ještě rty Marilyn Monroe. 
  Byla jsem už dost utahaná, a proto jsem se nakupování lehce bránila a pořídila si jen balerínky. Po příjezdu domů jsem zašla ke švadleně kvůli zmenšení šatů a hned na to vyrazila za přítelem. Využila jsem téměř letního počasí a šla jen v šortkách a puloveru. 
 Celý náročný den zakončím tímto článkem a relaxováním u seriálu. Mějte se fajn..


















pulover- Berhka/ šortky-Bershka/ taška- Andy Warhol/ balerínky- H&M