24. 5. 2015

black in color

Ahoj po delší době. Dnešní článek jsem absolutně neplánovala a jen díky nightshoppingu mám pár věcí, které vám chci ukázat. Nevím, jestli jsem se někdy zmiňovala o tom, že sháním klobouk. Najít ideálně velký klobouk v nějaké dobré barvě je nadlidský výkon. Mně se to povedlo po delší době, ale přece jen. Nakonec jsem se dívala jen na černé klobouky, protože ten ladí ke všemu. Nejvíc mě zaujal tenhle z Tally weijl, má dokonce mašličky na vyměnění. Koupila jsem si ho už ve středu a to po domluvě s prodavačkou (byl jen jediný a k tomu z výlohy). Na pátečním nightshoppingu jsem si pořídila tričko z Reserved za stovku, je mi volnější a trochu průsvitné.  V pátek jsem si k tričku pořídila i dva laky od Rimmel, jeden z kolekce Rita Ora (878 roll in the grass) a druhý korálový, který jsem hledala už šíleně dlouho (402 one last tango). To bude pro dnešek všechno z new in a těšte se na další článek, který bude snad brzy. Pa





outfit na nightshopping: klobouk-Tally weijl/ sako-orsay/ pullover-reserved/ slipony-C&A/ rifle,kabelka-H&M

ledové latté z Tchiba s příchutí ostružiny (doporučuji!!) 

nové volnější tričko, které jsem si druhý den vzala na sestřiny narozeniny