1. 5. 2015

TOP: hair

 Jak už asi tušíte, tenhle článek bude o mých oblíbených vlasových produktech. Je pravda, že je občas dost zanedbávám, nebo ničím barvami a nestříháním. Tohle všechno zachrání tyhle super věcičky. Jak praví filozofie Aussie: ,, V životě jsou důležitější věci než vlasy, ale je dobré začít právě u nich."

Top péče
Mezi mé oblíbené šampóny neodmyslitelně patří Schwarzkopf essence ULTIME. Psala jsem o něm ve starším článku, takže rozepisovat se o téhle řadě a úžasných výsledcích, není potřeba. Šampón a kondicionér z Avonu mě příjemně překvapily. Jsou navržené pro barvené vlasy a mají příjemnou vůni. Jsou to jediné výrobky z Avonu, které jsem zatím z vlasových produktů použila. Rozhodně se nebráním dalším..



      Top nástroj
Nevím, jestli se tomu dá říkat zrovna nástroj, ale tyhle gumičky připomínající pružinku jsou opravdu úžasné. Nedělají totiž vlnky při delším nošení copku a dají využít i jako náramek. Jedinou nevýhodou je, že na jemnějších vlasech nedrží úplně pevně a po chvíli se povolí. 


Vlasy si nefénuju, nekulmuju ani nežehlím. Když dojde k nějaké zvláštní příležitosti, tak ihned sáhnu po žehličce z Rowenty, která i přes 150° C nezničí vlasy tak moc. Ale jak říkám, nejlepší návod na nezničené vlasy teplem, je žádné úpravy (kulmou, fénem, žehličkou) nepoužívat.


Nejpoužívanější věc na vlasy je hřeben Tangle Teezer. Mám ho od Vánoc a zatím jsem nezaznamenala žádné negativní vlastnosti. Mokré vlasy rozčeše vždy a suché krásně uhladí. Navíc je menší, takže se s ním dá v pohodě cestovat. Co se týče designu, má nádherné barvičky a dá se pořídit i se vzory. 


 

  Top doplňky
Normálně si vlasy moc neupravuju, volím klasiku: copek, rozpuštěné. Oblíbený doplněk, který jistě oživí nudný copek je zlatá gumička, kterou koupíte v H&M (dokonce i ve stříbrné). A moje závislost z dětství se nyní vrátila s květinkovou čelenkou z Primarku (když jsem byla mladší měla jsem čelenek přes 15).