10. 5. 2015

trip day

Ahoj po delší době. Dneska pro vás mám článek, který jsem plánovala napsat už mnohem dřív, bohužel jsem byla nemocná, a tak můžu psát až dnes. Asi týden zpátky jsem se školou  navštívila jižní Čechy, konkrétně Protivín, Hlubokou a Český Krumlov. Výlet byl jen na dva dny, ale stihli jsme toho opravdu dost. Vyjeli jsme od školy v šest ráno a první cíl byla ZOO Protivín. Nevím jestli se tomu dá říkat ZOO, je to spíš velký dům s krokodýly. Některé druhy těchto obrovských plazů vypadali dost nebezpečně, bohužel se tam nemohlo fotit a tak žádné fotky nemám. Po návštěvě krokodýlků jsme šli na oběd a pak už na zámek Hluboká. Opravdu něco úžasného, nejen samotný zámek, ale i rozkvetlé zahrady a celé okolí..bylo to okouzlující. Z Hluboké jsme se jeli ubytovat do Českého Krumlova. Neskutečně roztomilé uličky a náš hostel byl na tom dost podobně. Všechno bylo opravdu pěkné a upravené. Po ubytování jsme se navečeřeli a pak pokračovali do zámeckých zahrad. Někteří hráli na schovku, ale já s holkami jsem raději fotily. Po celém dni jsem byli dost utahaní, a tak jsem se vrátili do hostelu a oslavili tam kamarádčiny narozeniny. Druhý den jsme zabalili všechny věci,  naložili je do autobusu a pokračovali do grafitového dolu. Vyfasovali jsme gumáky, kombinézu, helmu a světýlko. Nasedli jsme do "vláčku" a vyjeli do dolu. Vláček nás vysadil asi po kilometrové jízdě, kde nám začala prohlídka a postupně jsme se dostali zase ven. Převlékli jsme se opět do našeho oblečení a vyrazili na stezku korunami stromů u Lipna. Škoda silnějšího větru, který prohlídku dost znepříjemňoval. I tak jsme si to užili a stezku zakončili tobogánem. Potom už jen lanovkou zpátky k autobusu a hurá domů. Dojeli jsme asi o půl desáté, protože nás dost zdržela kolona. Výlet jsme si všichni dost užili a opravdu tohle místo doporučuji.