20. 9. 2015

OOTD

Ahoj, tenhle článek je dost zvláštní ani ne tak obsahem a fotkami, ale právě tenhle článek je číslo 160 na blogu a je to finální číslo přesně po 3 letech. Taky je po hodně dlouhé době, vím to, ale bohužel škola, rodina a přátelé teď byli přednější. Uvažuji o napsání nějakého osobnějšího článku, tak uvidíme. Dnešní téma je ootd, většina outfitu je z narozenin, takže úplné novinky v šatníku. Rifle z reserved jsem koupila ve slevě a jsou nyní moje nejoblíbenější. V lindexu jsem ulovila rovnou dvě věci, jednou z nich je modrý svetr, který mi přijde hrozně roztomilý. Nový korálek Pandora mi dal přítel k ročnímu výročí, je to nová podzimní kolekce, která je vážně kouzelná. K novinkám v outfitu se připojil i můj sestřih vlasů ( :(( 10 cm  ). To by bylo o oblečení, mohla bych se dost rozepsat o tom frmolu v nové škole, ale tuším, že každý ze studentů si to teď 'užil' taky. Tak snad brzy s novým článkem...