26. 9. 2015

yes x no

 Dnešní článek mě napadl tak trošku náhodou, poslední dobou nám sociální sítě, magazíny a další veřejná média dávají neustálý přístup k novinkám a trendům. Chtěla jsem to shrnout, tak jak to vidím já, nikomu nechci vnucovat svůj názor. Vždycky přijde nějaká vlna s novou věcí, cena nejnovější hodně propagované věci je víc než vysoká pro Čechy mimo Prahu( můj názor). Některé výrobky vás prostě pohltí už z reklam a když je vyzkoušíte, tak už nechcete nic jiného. Každý to má jinak, ale já to vnímám tak ...


no for me :
1) plavky Triangl- byly originální a ne každý je měl a chtěl za tu cenu. Bohužel jak už to bývá všude se objevily napodobeniny a s tím obrovský zájem všech.

2)hodinky Daniel Wellington- jsou opravdu moc hezké, ale mají pro mě jednu nevýhodu a to že hadrový pásek prostě není to pravé ořechové

3)Air max- tyhle boty jsou úplně všude a nedivím se, jsou prý hodně pohodlné. Líbí se mi na klucích, ale pro holky určitě ne. Přijdou mi jako kopýtka prostě.

4)ELLE- neodebírám žádný časopis pravidelně, ale když už tak rozhodně nesáhnu po Elle, teď tam je víc reklam než všeho zajímavého.

yes please:
1)Nike rosherun- jsou dokonalé. V černé verzi je má opět každý, ale v té bílé nebo šedivé jsou opravdu krásné a věřím, že se hodí takřka ke všemu.

2)kožené batohy- jeden jsem si teď pořídila do školy a jsem spokojená zatím.

3)soft bra- jsem ráda, že se něco tak pohodlného vyrábí a navíc v takových krásných verzích.

4)Pandora- mluvím o ní pořád a neustále ji dávám na instagram. Je to prostě úžasný dárek a určitě si dokoupím další korálky.

5)Batiste- když jsem ho dostala na narozeniny a poprvé vyzkoušela tak mi bylo hned jasné, že potřebuju ještě jeden. Tenhle výrobek je za celkově dobrou cenu a má super výsledek.

6) Tělový sprej- mám jeden z H&M a jsem spokojená. Voní úžasně, balení je taky moc hezké a navíc je to prostě levnější než voňavky. Samozřejmě výdrž není nejlepší, ale do školy to stačí.