14. 3. 2016

grey news

Krásný začátek týdne! Kdybyste jen věděli, jak moc bych chtěla psát častěji. Bohužel den má jen 24 hodin a ty většinou věnuji škole a příteli. V mých volných chvílích sleduji instagram, blogy a další inspirace. Takovou malou inspiraci jsem si připravila dnes pro vás. Chápu, že mnozí si jaro představují v barvách. Já se držím hesla " white, grey, nude, repeat". Barvičky v mém šatníku najdete jen zřídka, i přesto si myslím, že tyhle neutrální barvy nejsou nudné. 
Začnu teniskami, které mě opravdu baví! Mám je teprve týden a už nechci žádné jiné. Lehké, pohodlné a snadno kombinovatelné. To jsou nike roshe run. K teniskám nejraději nosím volný střih kalhot jako mají tyhle světlé z Reserved. Boyfriend džíny mi tak úplně nesluší, a tak jsem si koupila obyčejné slim jen o číslo větší. Roláky jsou mou novu láskou. Pár týdnů zpět jsem sehnala v New Yorkeru šedý rolák za 139,- !! A příteli se líbil natolik, že mi ho koupil ještě v černé. Šedivou nejraději kombinuji se stříbrnými doplňky a není tomu jinak ani teď. 
To je asi vše, co jsem vám chtěla dnes sdělit. Tak se mějte krásně a užívejte prvních teplých dní.