30. 3. 2016

March favourite

Ahoj všichni! Dneska tady mám slibovaný beauty článek. Nejsem zas tak velký fanda dražší kosmetiky, hlavně protože jako studentka si ji nemůžu dovolit. Občas si dopřeji nějaký dražší produkt. Můj oblíbenec, který se už na blogu objevil, je primer Nivea. Nedám na něj dopustit. Mám mastnější typ pleti, ale tenhle primer mi sedí, i přesto dokonale. Od Vánoc mám nový parfém, původně jsem si přála jablíčko od DKNY, ale chtěla jsem vyzkoušet taky něco nového. Acqua di Gioia mě na poprvé moc nezaujala, je to prostě vůně na kterou si musíte zvyknout. Teď je mou oblíbenou, ale be delicious je pořád nejlepší. Včera jsem psala o bílé barvě, kterou na jaře/v létě nosím opravdu nejraději. Přesně proto jsem potřebovala bílý lak a nakonec jsem si koupila ten od L'Oréal v odstínu 001. Dalšími jarními favority jsou pudr od Dermacolu a řasenka od Maybelline, četla jsem o ní vážně jen dobré recenze. Pudr mám moc hezký reliéf a parfemaci. S řasenkou jsem nadmíru spokojená, vůbec neslepuje a seženete ji za celkem dobrou cenu. To bude pro dnešek asi všechno, tak se těšte na další příspěvek. Přeji klidný podvečer.