29. 5. 2016

couple wishlist

Po dvoutýdenním oddychu jsem se rozhodla dát dohromady jeden z mých oblíbených článků. Jak už asi tušíte, bude to wishlist. Abych to trošku oživila přidala jsem k dívčímu must have taky ten chlapecký/mužský. Přítel má za jeden měsíc a jeden den narozeniny. a proto bych měla začít uvažovat, co koupit. Nejraději dávám DIY dárky, ale vždycky přidám ještě nějakou drobnost. Co to bude tenhle rok prozradím až na konci června.Užívejte si krásných slunečných dní a nezapomeňte na své drahé polovičky, dárky přece nemusí být jen na Vánoce a narozeniny! 

Můj menfriend patří k opravdu nenáročným. Většinou si vystačí s obyčejným tričkem (samozřejmě nevidí rozdíly v materiálech, kapsičkách, výstřizích atd.) a jednoduchým spodkem s teniskami. Myslím,že každý muž by měl mít jedny hodně kvalitní hodinky a taky koženou peněženku, ta příteli opravdu chybí. Když jsem mu ukázala tenhle wishlist jediné co ho opravdu zaujalo je kšiltovka. Není divu, je beznadějně zamilovaný do všeho od Jordan. Bot má asi o 10 párů víc než já, ale plátěné vzdušné ještě chybí, přesně to jsou nestárnoucí conversky.

Tentokrát nehledám žádné plavky, protože doma jich mám opravdu až nad hlavu. Ale to bych nebyla já, kdybych nenašla alespoň dalších tisíc věcí, které prostě nutně potřebuji (jak jinak, že). Tenisky NB se mi šíleně líbí ve všech barevných kombinacích. Sandálky na léto jsem ještě nenašla, za tu dobu shánění mě prostě žádné neoslovily natolik, abych přestala hledat. O slunečních brýlích jsem tady už psala, tak jen ve zkratce: Není lepší doplněk než právě brýle, potřebuji nejméně tucet. Nerada nosím odhalené nohy, ale když už tak jedině šortky. A aby tady nechybělo trošku ženských prvků dvoje šaty by se mi taky sešly, hlavně světle modré s odhalenými rameny a délkou nad kolena. Z elektroniky jsem si vybrala nový iPhone SE, který je dělaný přímo pro mě. V horkých letních dnech kosmetice moc nedávám, to se dá s oranžovou rtěnkou rychle dohnat.