14. 5. 2016

OOTD

Hlásím se po více než měsíci s outfitovým článkem! Vzhledem k tomu,že nemám žádného fotografa musím si vystačit s iPhonem a zrcadlem. Když si tak říkám, není to zas tak špatné. Chtěla jsem vám ukázat pár nových kousků, které jsem, jako vždycky, nutně potřebovala na jaro/léto. Mám toho teďka dost, především kvůli škole, ale taky protože jsem malovala pokoj a to není jen tak při velikosti 24 m2. Ale nyní jsem v plném nasazení a můžu vám předvést novinky v mém šatníku. 

1) Košilové šaty sháním už od března a konečně včera jsem našla ty pravé, ve kterých nevypadám jak v pyžamu. Tohle už je spíš na léto,ale ještě dva týdny a máme tu červen. Šaty jsem doladila mojí oblíbenou kabelkou v krásně šedivé barvě. 
šaty-Lindex/ tenisky-converse/ kabelka-new yorker/ brýle-C&A
2) Lacláče jsou super, jen trochu drahá záležitost. Kdo mě zná, tak dobře ví, že u nás ve skříni se najdou sto let staré kousky, které jsou ovšem pořád nositelné. Jedním z nich jsou i moje lacláče. Nosila je sestra téměř před patnácti lety. Jsou z pravého denimu, možná proto stále vypadají nenošeně. 
triko-zara/baleriny-H&M/ brýle-C&A
3) Můj snad nejoblíbenější jarní outfit. Na bílé sako nedám dopustit, dá se skvěle kombinovat a k boyfriendám vypadá neuvěřitelně svěže a jarně. 
sako-reserved/ boty-H&M/ rifle-reserved/ taška-house/ triko-lindex
4) Nejsem ten typ co si potrpí na barevnost, ale ani all black není to pravé pro mě. A proto většinou kombinuji černou s jedním výrazným kouskem. Cihlové sako mám stejné s kamarádkou,takže se snažíme nenosit ho ve stejný den :D Tentokrát jsem si k němu vzala nové šněrovací boty, které naprosto miluju a úžasně oživí celý look. 
sako,triko-reserved/ boty-ťami/ kabelka-lindex/ kalhoty-house
5) Poslední na řadě jsou bílé džíny, které mi dělaly obrovské dilema. Mám problém s velikostmi kalhot a teď tomu nebylo jinak. Většinou se roztáhnou a já je pak automaticky přestávám nosit. Menší velikost mám tak tak, ale s vědomím, že se opět džíny vytáhnou jsem si nakonec ty menší vzala.
boty-converse/ triko,batoh-reserved/ rifle-H&M