2. 7. 2016

DIY-summer necklace

Krásný den přeji! Mám teď hodně volného času, tak jsem toho hned využila v prospěch blogu. Chápu, že články jednou za měsíc jsou nic moc, ale třeba to přes prázdniny bude lepší. Sepsala jsem si pár nápadů, který chci zrealizovat, snad se to povede. Dnešní náplní bude jednoduché DIY. Budete potřebovat: 
  • řetízek (raději delší)
  • kleštičky
  • bavlnky, nitky a provázky různých barev
  • korálky, mince, kovové kroužky...
Minulé léto jsem si v Lindexu pořídila barevný náhrdelník s korálky, peříčky a bavlnkami. Letos jsem žádný, tak hezký, nesehnala. Napadlo mě, že si ho vyrobím doma.
  1. Řetízek v půlce rozštípnete kleštičkami
  2. K jednomu konci připevníte bavlnku(já ze tří bavlnek spletla copánek)
  3. Nyní přijdou na řadu mince(korálky), do mince jsem si udělala kladívkem dírku
  4. V 1/3 provázku připevníte minci, můžete dál splétat nebo rovnou  v 2/3 připevnit další
  5. Když už máme všechny tři mince připevněné, tak další konec provázku přiděláme k řetízku
  6. Teď přijdou na řadu peříčka, nitky, třásně....fantazii se meze nekladou
  7. A máme hotovo!