10. 7. 2016

previous 7 days

Tenhle článek píšu v pozdních pátečních hodinách. Jsem přesně ten typ, co potřebuje jít spát v devět, ale přes prázdniny to nestíhá. Není tomu jinak ani teď. S kamarádkami jsme se opět sešly po týdnu na grilovačce. Vymyslely jsme pár akcí, narozeninových oslav( moje jsou přesně za měsíc!) a jednoduše si čas strávený spolu užily. Teď už jen čekám na přítele než přijede z práce a konečně půjdu spát.
O víkendu mě čeká zoo, no a další týden asi jediná dovolená, tentokrát ne u moře. Zatím se moje léto skládá především z výletů na kole, jak s holkama tak s přítelem. Jinak mám pro vás nachystanou recenzi šampónu, vlog (pokud se odhodlám), další DIY i mnoho postů, které ještě nemám úplně promyšlené. Taky bych chtěla omluvit to, že neustále měním vzhled blogu, pořád nejsem spokojená, musím počkat než se vrátí kamarádka z Ameriky a něco spolu nafotíme (zdravím Kristy a děkuji za pohled). Užívejte prázdniny, buďte zamilovaní a hlavně šťastní!