25. 7. 2016

Summer vibes

Dobré ráno! Já si teď uvařila ranní kafe, přečetla novinky na facebooku a narazila na skvělou stránku, Humans of Prague. Tolik inspirativních příběhů a lidí. Slibuji, že jakmile se začtete, minuty budou utíkat stokrát rychleji. Dnešní článek bude takový povídací.
Jak je na první pohled jasné, konečně jsem změnila (snad na dlouuuhou dobu) vzhled blogu. Kristýna se vrátila z Ameriky a nafotily jsme úžasné fotky, které budou v tomhle i dalším článku. Od čtvrtku jsem byla vlastně pořád s holkama. Přítel odjel do Švýcarska a já měla hodně volného času. Hned ve čtvrtek jsme se s holkama sbalily jídlo, deku, pití a selfie tyč a vyrazily na nedaleký zatopený lom. Opět jsem zjistila, že orientace v prostoru není moje silná stránka. I přesto jsme trefily a odpoledne si skvěle užily. Po návratu domů jsme grilovaly hermelín (jsem milovník všech sýrů, jakkoliv upravených), šly do bazénu a prohlížely časopisy. V pátek jsem jela na dva dny k taťkovi. Dlouho jsem ho neviděla, protože jsem byla nemocná a pak zas byli nemocní sourozenci. Bráška Oliver nesměl kvůli neštovicím moc na sluníčko, i přesto jsme se koupali v bazénu( čtěte: hráli si na krokodýla a žraloka). Večer jsme měli grilované maso, pak koukli na pohádku a šli spát. Sobota byla stejná jako pátek, akorát jsem večer s holkama šla na vesnickou akci (raději nebudu dál rozebírat). V neděli se mi vrátil přítel, zrovna když jsem byla na fotbale, tak oblíkl dres a šel hned na hřiště. Potom jsme jeli domů, Martin mi dal dárek, krásné kraťasy ze Zary. Tak jsme u konce ukecaného článku, užívejte teplé dny a mějte se hezky.