15. 9. 2016

fragrant bomb


Krásný čtvrtek! Dnešní rychločlánek píšu v pauze mezi školou, učením, učením a učením. I přestože maturuji až za dva roky, čeština nečeká a já, jako obvykle, nechala rozbory knih až na den před termínem odevzdání. Naštěstí jsem vše stihla zpracovat, ale ani to mi neulehčilo od pátečních písemných i ústních zkoušení. V sobotu jsme s přítelem oslavili výročí výbornou večeří v Picollu . Neděle patřila fotbalu a začátek týdne škole a tanečním. Už mám pro vás fotky slibovaného outfitu, ale neumím se dokopat k jeho zpracování. Takže kdo si počká, ten se dočká. Dnes budu psát o takovém už celkem profláknutém tématu a tím je lush. Sestra mi z Prahy dovezla koupelovou bombu sexbomb a mamce jemnější tisty tosty. Obě jsou krásné a provoněly mi celý pokoj (vážně celých 24 m²). A protože si tu svou zatím šetřím, fotku rozpuštěné bomby ve vaně uvidíte až někdy jindy. Třeba si už brzy koupím další, příští týden totiž jedu do Prahy a do Lush určitě zavítám.