13. 10. 2016

Beauty hacks

Téměř po dvou týdnech příspěvek, asi bych se měla stydět, ale bohužel nemám čas ani sama na sebe, natož tak na psaní. Přestože jsem už měsíc nevyspaná a lepší to asi nebude, udělala jsem si chvilku na takový mezičlánek. Abyste tomu rozuměli, v neděli mám půlkolonu (pro nezasvěcené: první taneční lekce, kde vás uvidí tančit rodiče a všichni známí). S tanečními se pojí i šaty, účesy, podpatky a taky outfity, které už mám nafocené. Takže pokud vše klapne, v první půli příštího týdne, už si budete moct přečíst vše o mých šatech i tanečních dovednostech (včetně fotek z půlkolony). No a samozřejmě abych Vás nenechávala tak dlouho čekat, připravila jsem tenhle mini příspěvek, který se bude týkat mojí kosmetiky. 
 Myslím, že mluvit pořád jen o tom jak mít perfektně  sjednocenou pleť, vykonturované lícní kosti a objem vlasů, že by lví hříva byla proti vám hadr, je asi zbytečné. Ženu dělá krásnou samozřejmě mnohem víc věcí než kosmetické vychytávky, ale občas nám skvělý smysl pro humor a dlouhé nohy nestačí. A jak ze sebe rychle vykouzlit ženu, které si všimne každý na ulici za pár minut? Je to mnohem jednodušší, než byste řekly. Mně se sebevědomí zvýší kdykoliv použiji parfém, a to nejen na krk a zápěstí, ale i do vlasů. Každá z nás by měla nádherně vonět a kdo ví, třeba to muže tak omámí, že si ani nevšimnou obrovských kruhů pod očima. Další můj odzkoušený tip jsou rtěnky. Kdykoliv mám badhairday nebo vlastně jakýkoliv badday, sáhnu po výrazné barvě. Teď na podzim miluji tmavší tóny fialové, v teplejší dny vyhrává oranžová. Červenou klasiku si můžete vzít kdykoliv, kamkoliv! Nude rtěnky souvisí s poslední mou vychytávkou. Když vás čeká převlékaní do pracovní košile nebo snad dvouhodina v tělocviku, asi pestré barvy na vašich rtech nejsou to pravé ořechové. V tuhle chvíli přichází na řadu oční stíny. Dávám podkladový bílý, na něj trochu béžové a do záhybu oka tmavě hnědou. Poslední aplikuji třpytivý světlý stín do koutku oka, vážně to rozzáří celou vaši tvář. Řasenka je základem všeho, to snad nemusím opakovat. A na páteční večírek stačí dodělat spodní linku, trošku rtěnky v pudrovém odstínu a můžete vyrazit. 

 maybelline lash sensational
Rimmel London, Kate Moss matte lipstick, 110
Rimmel,120 cutting edge
Essence, matte lipstick, 11 nude love 
Maybelline, color drama, fab orange


Paletka Gabriella Salvete, 01 rose