18. 10. 2016

Dancing




Dlouho slibovaný článek je tu! Asi jako většina druháků v republice, jsem od září začala chodit do tanečních. V Opavě patří mezi absolutní špičku Taneční Hartmann. Nejenže Vás toho hodně naučí během dvou hodin, ale jsou to celkově příjemní lidé se smyslem pro humor. Pro mě je opravdu důležité abych nebyla "v křeči" a atmosféra byla uvolněná. Za těch šest lekcí jsme se na kurzu všichni dobře poznali a tím pádem se nám líp tancuje. Na půlkoloně jsme předvedli všechny, už naučené, tance (cha cha, blues, mazurka, waltz, valčík, polka, rumba, jive, slowfox, quickstep, country). A máme před sebou ještě 5 lekcí a kolonu (=hodně práce). Každé úterý, kdy jsme měli taneční, jsem měla jiné šaty. První den jsem měla růžové "baleťácké" šaty z dětské H&M. Další dvě lekce jsem stihla nafotit trošku lepší fotky, na nich můžete vidět červené šaty z Gate a černé ze sekáče(dělejí úžasnou postavu). Na závěrečnou si chci pořídit dlouhé šaty, a tak jsem to chtěla zatím vyzkoušet se sukní z Reserved. Můj pražský úlovek už jste na blogu viděli, Mango červené koktejlky. Poslední lekci jsem tančila v kamarádčiných bílých. Na půlkolonu jsem nemusela vybírat moc dlouho. Začátkem srpna jsme s mamčou v sekáči sehnaly nádherné hnědorůžové s holými zády, které jsme dozdobily stuhou v barvě bot. Myslím, že nejen celý večer, ale i všechny dny v tanečních se vyvedly. Tak mi přejte málo pádů a já všem druhákům přeji hezkou půlkolonu i závěrečnou.