2. 10. 2016

must have


Krásnou první říjnovou neděli! Po včerejší dlouhé noci se mi vůbec vstávat nechtělo, ale kvůli dnešnímu inspo postu, to jinak nešlo. Tentokrát jsem nechtěla udělat jeden wishlist a postupně psát, proč zrovna tahle věc je must have. Jednotlivé kousky jsem v polyvore přímo zkombinovala, tak jak je chci nosit a jak se mi líbí. Všimněte si, že nemám jeden typ oblečení, který se mi líbí. Miluji basic trika, skinny jeans a nude laky. Zároveň zbožňuji košile,experimentuji s černými nehty a  hledám nějaké další cigaretové kalhoty. A pokud Vám ani to nestačí, mrkněte na můj pinterest @merrhlouskova.

Tohle je přesně ta moje jednoduchá stránka, do školy se mi nikdy nechce nic vymýšlet. Přesně pro takové situace, si chci pořídit šedý pulover s véčkovým výstřihem, který elegantně zakryji velkou černou šálou při chladném ránu. 

 Dlouhou bílou košili ještě nemám a opravdu by se mi nějaká hodila. Nosit se dá pod svetr, s džínami, rovnými kalhotami, teniskami nebo s podpatky. Univerzální kousek, do kterého se vyplatí investovat. Dva mé oblíbené parfémy mi v létě došly a já marně hledám nějaký nový. Chloé jsou skvělé všechny! Jen ta jejich ,,okoukanost" mi trošku vadí. Do Vánoc bych si z kosmetiky chtěla pořídit ještě bezkonkurenční  řasenku od Maybelline a víc nude laků.  

Věcí, kterou jsem hledala už v Praze a kterou prostě nemůžu dostat z hlavy, je volná košile s proužky. Asi se budu držet mojí bílo modré klasiky, ale kdo ví, třeba mě zaujme i jiná barevná varianta. V tomhle wishlistu bych taky chtěla zmínit brýle, které se mi v kombinaci s tou košilí šíleně líbí. Normálně brýle nenosím, protože vidím dobře, ale to není žádný důvod, proč si nekoupit alespoň bez dioptrií. Ještě před rokem bych tvrdila, že bucket bags jsou hrozné, že je určitě nikdy nosit nebudu. Ale i já jsem si k nim našla cestu a tahle bílá kráska je prostě láska na první pohled.

A jsem u konce. Poslední wishlist je tak trošku netradiční. Žádné kabelky a košile. Random věci, kterým normálně nevěnujeme moc pozornosti. Přesto nám dělají radost skoro každý den. V mém případě stoprocentně. Lush, pruhované povlečení, mramorový kryt na iPhone (už objednaný!) a konvička na ranní kávu. Takové líné wishlisty asi budete nyní vídat na blogu častěji.