5. 11. 2016

fairytale

Dneska mi bude chvíli trvat než se dostanu k tématu, ale myslím, že to všechno úzce souvisí. Marně jsem hledala nějaké nápady na články, nemám čas na focení outfitů ani něčeho podobného. Pak jsem ale objevila, něco úplně běžného, o čem jsem ještě nepsala.
Nepatřím do skupiny vášnivých čtenářů, kde najdete skoro celou mou rodinu. Čtu až když musím, vím že to není správné, ale co už. Co si vzpomínám, četla jsem někdy v létě, abych se donutila opálit si záda. Shodou náhod, teď v listopadu, jsem dočetla jinou knihu od stejného autora, na stejné zahradě jako v létě. A musím uznat, že to, co Coelho píše dává smysl, takže pokud to máte se čtením stejně, zkuste právě jednu z jeho knih. Když jsem dneska v zápalu čtení zapomněla jíst, dohnala jsem to rychlým obědem v podobě rybích prstů (které opravdu nejsou mé oblíbené jídlo). Při prvním soustu se mi vybavily Vánoce, které tak miluji! Nikdy jsme o Vánocích nejedli kapra, ale ryba se na štědrovečerním stole objevila vždy. Teď už to nejsou rybí prsty, jako z dob mého dětství, ale losos nebo podobná ryba, která nemá tolik kostí. Kdo si myslel, že budu psát nějaký recept na vánoční jídlo, ten se mýlil. Ještě pořád jsem se k hlavní myšlence nedostala. No a protože ty Vánoce tak zbožňuji, stáhla jsem si aplikaci, která vám odpočítá dny k jakémukoliv datu, na které se těšíte. A v ten moment, kdy mi v iPhonu běželo stahování, mě to napadlo. Napíšu vám o mém mobilu a aplikacích v něm. Celkem hezká pohádka o hledání inspirace na blog, nemyslíte?

Na narozeniny jsem dostala iPhone SE ve stříbrné barvě. Moc aplikací nepoužívám, a tak mi stačí 16 GB. Je to druhý mobil téhle značky, co používám., prvním byl iPhone 4S. Jinak jsem měla možnost vyzkoušet HTC, Samsung, Alcatel a ostatní iPhony. S nynějším mobilem jsem hrozně spokojená a neměnila bych, ale chápu, že každému apple prostě nevyhovuje.





Pro odemykání iPhonu používám otisk prstu, ale pro jistotu jsem si nastavila i normální čtyřmístný kód. Zapnutý mám i režim Night Shift, který upraví jas obrazovky podle soumraku a úsvitu.
Na základní obrazovce mám opravdu jen ty nejdůležitější a nepoužívanější věci

1) V první řadě mám ne moc důležité, ale často využívané aplikace, které už v základním nastavení byly
2) Z druhé nabídky využívám denně snad všechny
3) Ve třetí řadě mám stažené aplikace, které byly první nezbytností
4) Dolní panel používám skoro při každém odemčení iPhonu, patří tam můj oblíbený Instagram,ale i textovky a hovory

Fotek mám celkem dost, ale nejsou to jen ty, které jsem vyfotila na nový mobil. Díky icloud se mi přenesly i všechny staré snímky z 4-esky. Nově vám iPhone sám udělá video z fotografií, které jste vyfotili v jeden den. 


Na druhé stránce mám nepodstatné aplikace a složku Extra, kde jsou nesmazatelné zbytečné věci.
Za zmínku aplikace Spotify, která slouží k přehrávání písniček. Můžete si vytvořit svůj playlist nebo si jen pustit TOP 50. 

 V ios 10 jsou nově i tyhle "bubliny" s počasím (tu jsem obzvlášť uvítala, protože neustále sleduji předpověď) a nadcházející události, kde si zapisuji i testy a ostatní věci do školy.

Můj instagramový účet s hezkým počtem přidaných fotek a pro mě celkem novinka Pinterest. Dál používám i Weheartit, ale to mám jen v tabletu, protože Pinterest mám raději a je tam mnohem víc inspirace. Několikrát jsem si chtěla stáhnout Blogger, abych svůj blog měla neustále "po ruce", ale myslím, že zatím to je celkem zbytečné.


 A tohle je ten objev Ameriky, díky kterému dnešní článek vůbec vznikl. Necelých padesát dní do Vánoc, no není to prostě senzační zpráva?