29. 12. 2016

Thank You Baby Jesus!

Doufám, že jste nejen s dárky, ale s celými Vánocemi spokojení, tak jako já. Letos jsem byla opravdu hodná, protože jsem dostala všechno, co jsem si napsala Ježíškovi. Nepřála jsem si moc oblečení, ale co mi opravdu scházelo byl obyčejný šedý pulover. Krom to jsem dostala ještě spodní prádlo, letní pruhované kalhoty a další šedý svetřík. V mé oblíbené šedivé jsem si před Vánoci vybrala kabát a k němu šálu.Samozřejmostí je taky hromada kosmetiky, ale tu nejdřív vyzkouším a potom možná sepíšu nějaký článek. Od kamarádky jsem pak dostala oversized triko s vtipným nápisem, to jsem si vysnila. Nechyběly ani ponožky, jak jinak než šedé. Na konci jara jsem předělávala celý pokoj, ale na všechen nábytek nezbyly peníze, takže jsem nový psací stůl dostala až teď. Do pokoje mi přibyly ještě vzorovaný přehoz a minimalistický svícen. Je ještě pár věcí, které jsem vám nevyfotila, elektrická svíčka, šumivé víno, papučky do školy, povlaky na polštáře a tác na snídaně do postele. Děda mi podaroval nádherná pera, která si budu šetřit k zvláštním příležitostem. Každoročně najdu pod stromečkem parfém, tentokrát dokonce dva. Moji srdcovku DKNY, kterou už několik let používám a pro změnu mi mamka vybrala Daisy, která je hezky svěží a příjemná. Abych měla nějaké překvapení, koupil mi Ježíšek leginy, podprsenku a top na cvičení. Velikánskou radost jsem měla z repráku Huawei, ten už jste mohli vidět na instastories. Letos, stejně jako každý rok, jsem dostala nějakou tu obálku. Z těch peněz jsem si koupila černé zimní boty, bílé tenisky z H&M a taky motivační diář Doller. Celá má rodina jsou vášniví čtenáři a já k nim tak úplně nezapadám. Takže abych dostala alespoň jedinou knihu, přála jsem si právě tu od Alex Fráňové. Žádná nová beauty moudra jsem nečekala, ale mám ráda styl, kterým Alex píše, takže se mi knížka moc líbí. Posledními v dnešním článku jsou dvě kabelky. Černou od přítele jsem si sama vybrala a je fakt skvělá. Druhou světlou jsem si moc přála, ale nikde nebyla k sehnání, ještě že Ježíšek má známé všude a sehnal ji. Dárky, které jsem kupovala já nejsou tak velké a skvělé, ale myslím, že potěšily. Příteli jsem dala šálu, čajítko a hodinky, které mu neskutečně sluší. Sestře a budoucímu švagrovi jsme s přítelem kupovali společně hru, protože milují Activity a nám to zkrátka přišlo nejužitečnější řešení. Maminka dostala tradičně ponožky, papuče a kosmetiku. Pro taťku s babičkou jsem nechala udělat obraz mě a bráchy. Nevlastní mamka našla pod stromečkem iPhone, tak jsem ji k němu koupila nějaké obaly. Pro mladšího bratra jsem měla hračku a tričko, stejně by nebylo nic lepší než králík, kterého si vysnil. Benjamínek rodiny, Terezka, která má zítra rok, dostala leginky a plyšovou ovečku. Každému jsem jednoduše dala nějakou maličkost, která mi k daným lidem přišla nejvhodnější.  Snad se vám dnešní příspěvek líbil, třeba vás i trošku inspiroval, co s penězi z obálek. Takže na konec moc děkuji všem, kteří každoročně udělali mé Vánoce tak kouzelně krásné a všem Vám přeji nádherný nový rok plný splněných cílů a snů.