10. 10. 2013

i want it

Už nějakou dobu neumím vybrat vhodný den, kdy bych mohla vyfotit nějaké fotky na blog. Nakonec jsem se rozhodla pro nejlepší řešení ,kde nikdo nemusí řešit "badhair" nebo "badface" . Už se pomalu ,ale jistě připravuju na Vánoce a to hlavně tak ,že si vybírám dárky ,které bych letos ráda pod stromečkem našla . Některé věci už mám dokonce koupené a jen čekají na 24.12. . Tak jako první bych chtěla říct, že jsem si všimla ,že snad každý obchod, každý blog a každý časopis obsahuje kožíškovou vestu. Já ji samozřejmě potřebuju taky. Černé sako je základ dobrého šatníku  a jelikož já ještě žádné nemám tak by se mi hodilo celkem dost. Světřík s límečkem mě velmi oslovil už jen proto,že se hodí k růžové sukni ,která je na obrázku pod ním. Dále si jako každý rok přeju nějakou kabelku a to jak černou tak nějakou menší růžovou. Baleríny bych tento rok byla schopná ze svého seznamu vypustit ,ale já přece musím v něčem chodit. Zelená, ležérní košile s polodlouhým rukávem je neodmyslitelný prvek v mém seznamu, je jednoduchá a hodí se skoro ke všemu. Rifle nebo kalhoty je každoroční výzva ,kterou vybírám nejdéle ,ale pokaždé najdu nějaké pěkně pasoucí. Vínovou šálu už jsem si koupila v Reserved ,ale možná by se mi ještě nějaká hodila kdyby udeřily "kruté mrazy" . A tento rok patří k mým dárkům také kupa svetrů ze kterých si pořád neumím vybrat ten pravý. Najít ideální barvu,délku,střih a vůbec najít svetr ,který mi pasuje je možná více obtížnější než najít ty rifle.Doufám, že najdu i nějakou tu obálku abych si mohla drobnosti jako laky a rtěnky dokoupit sama.Tak to je dnes asi všechno...krásný zbytek týdne .