26. 12. 2013

Christmas

 náramek od milované kamarádky
 protože jsem nebyla na Vánoce doma, 25. už pod stromkem zůstaly jen moje dárky
 pár praktických věcí
 pyžamko ze kterého mám radost
 dárek ze kterého jsem snad nejšťastnější

 každoročně ponožky
 ☺dárek od tatínka byl vybrán hlavně, protože jsem nechtěla jen každoroční obálku
 letos mi Ježíšek donesl moooc špěrků
 dárek od mé sestřičky , s božskou vůní
 a nakonec vůně , kterou jsem si sama vybrala a nemůžu se jí nabažit


Letošní Vánoce byly trošku jiné než všechny předešlé. Samozřejmě že podíl n tom měl i sníh, který tady nikde není, ale bylo to hlavně tím že jsem strávila první svátky u tatínka( teda které si pamatuju). Bylo to zase něco jiného než jsem zvyklá doma s mamkou a sestrou. Když můj tříroční bráška rozbaloval buben a kytaju (kytaru) tak jsem si vzpomněla na to jak jsem byla menší a netrpělivě jsem čekala až příjde Ježíšek a zazvoní na zvonek. Takže snad jste prožili krásné svátky a dostali pod stromeček všechno co jste si přáli.