21. 12. 2013

Vienna

















































Takže začnu asi tím, že vzhledem k tomu že budou Vánoce nemám moc času na sebe. To bych mohla říct kdybych si ovšem nezajistila díky mé kamarádce Ivance (díky Ivčo) jednodenní výlet do Vídně, kde jsem se chystala už delší dobu. Po čtyřech náročných hodinách v autobuse jsme konečně dojeli do Vídně. První dojem byl trošku jinačí než jsem čekala, ale čím více jsem si všímala detailů kolem mě tím víc se mi centrum líbilo víc a víc. Hned na začátku jakési prapodivné prohlídky jsme se spolu s naší šestičlenou "group" vydali poznávat Vídeň sami. Začali jsme v kavárně a jak jinak než ve starbucks. Po dlouhé domluvě jsme se dohodli , že půjdeme projít obchody . Nakonec jsme jen koukali po výlohách a fotili, fotili, fotili. Na největších trhách ve Vídni jsem si koupila jablko v čokoládě a punč ke kterému jsem dostaal hrníček s vídeňskou radnicí. V 18:00 jsme odjížděli a na mě padla obrovská únava. Domů jsem přijela kolem jedenácté ihned jsem usla. Kdybych měla popisovat celý zájezd myslím, že už by to podle délky nikdo nečetl. Jinak můžu vánoční Vídeň vřele doporučit. Krásné Vánoce a šťastný nový rok.