19. 10. 2014

Decor










Začnu asi tím, že se omlouvám za příspěvek ,který není z mých fotek ,ale z fotek z weheartit.com. Má to několik důvodů a jedním z nich je i moje nezjistitelná nemoc ,díky které jsem týden doma a teď nestíhám učivo. Jak jste si mohli všimnout za tu dobu co si vedu blog, miluji světlé barvy hlavně bílou a růžovou. Preferuji je hlavně v oblečení, ale taky se na tom podepisují moje doplňky v pokoji. Mezi další srdcovky patří rámečky, prostě mi vystavování fotek (přátel, modelek,citátů) připadá skvělé a nikdy jich nebudu mít dost. Krom fotek s oblibou vystavuji papírové tašky z obchodů do kterých dávám všechny věci od kabelek po kosmetiku. Jediné co mi zatím chybí je opravdu velikánské zrcadlo a svícny. V minulém článku (tuším poslední fotka) jsem vám vyfotila můj "povedený" svícínek se srdíčkem, který je bohužel jen jeden, protože prostě nejsem žádná výtvarnice a vždycky na tom něco zkazím. Určitě bych se ráda rozepisovala o dalších věcech z mého pokoje, která jsou také na těchto fotkách, ale bohužel minerály (přírodopis -_- ) jsou teď důležitější. Snad vám do konce roku stihnu nafotit moje vlastní dekorace z pokoje (možná se odhodlám i k videu).