4. 1. 2015

Christmas 2014

Rozhodla jsem se pro blog udělat menší překvapení a jak už asi tušíte budou to fotky dárečků z Vánoc. I přesto, že jsem tohle neměla vůbec v plánu a je už 4.1. 2015 tak si pořád myslím, že Vánoce jsou v kurzu. Jinak oslavy Silvestra proběhly celkem v pořádku až na pozdní příchod domů a následné brzké vstávání kvůli návštěvy taťky a výletu na chatu. Teď už asi k samotným dárkům, dostala jsem jich opravdu dost a všechny jsou úžasné a mám z nich velikou radost. 






Začnu věcma, které jste viděli v posledním wishlistu. Vlastně jsem všechny věci popisovala už tam a proto jen ve zkratce o každé věci :
Černé tričko s polodlouhým rukávem- House
Růžový svetřík s knoflíky- Lindex
Bílá sukně- orsay
Cardigan- New Yorker
Krajkované červené šaty- GATE
Hnědá kabelka do školy- Reserved
Džíny- H&M
a pak ještě pár maličkostí z kosmetiky a doplňků do pokoje od maminky a přítele.

Balerínky (reserved) jsou mi sice menší, ale doufám že je rozchodím a na léto už je budu mít akorát.Brýle (reserved) jsem vybírala s babičkou a mají můj oblíbený tvar cat-eyes, Diářek mi vybírala maminka a je šíleně roztomilý, nemám sice ráda animované pohádky, ale myšky Mickey a Minnie jsou úžasné. Truhličku se srdíčkem jsem si vybrala v Pepco a zatím v ní skladuji denní kosmetiku. Šála vážně netuším odkaď je. 


 Od sestřiného přítele jsem dostala můj vysněný náhrdelník s peříčky z H&M. Každoročně jsem také dostala plno náramku. Náhrdelník napravo je taky z H&M a mamka ho kupovala za opravdu dobrou cenu.

 kabát- GATE                                  nejlepšejší vánoční svetr- H&M    svetřík- Bershka
košile- terranova                svetřík- Tally weijl          tričko- Zara                      mikina- House


Z kosmetiky jsem dostala sadu laků v opravdu hezkých barvách. Od sestry jsem dostala sadu štětců,  ale značku neznám a hřeben tangle teezer. Jako každý rok jsem dostala dost řasenek. První zleva( Maybelline illegal length) byla v sadě s gelovými linkami, které mi osobně úplně vyhovují a malujíc se skoro samy( co se týče linek moc nemusím fixové). Řasenka se žlutým obalem má umělý kartáček a je značky NYC. Poslední řasenka je moje vysněná a momentálně nejoblíbenější, dostala jsem ji od přítele je to Rimmel London wonder'full mascara. Z voňavek jsem úplně nečekaně dostala Guess DARE po které jsem delší dobu toužila. Od babičky jsem dostala sladkou vůni Puma. Krémů a sprchových gelů jsem dostala víc než dost a nechce se mi vypisovat značka každého zvlášť.Věci jako pyžamko, tepláky, ponožky a spodní prádlo jsem nefotila, protože mi to přišlo celkem zbytečné. To by bylo pro dnešek asi všechno o mých vánočních dárcích. Užijte si poslední den prázdnin a snad příchod do školy nebo práce zvládnete s úsměvem.