15. 3. 2015

basic of all

Krásné nedělní dopoledne.Dneska mám celkem kreativní náladu, a proto jsem se rozhodla využít ji pro vytvoření nového wishlistu. Normálně vždy vyrobím kolem čtyř polyvore obrázků a pak se rozhodnu, který zveřejním. Dneska jsem měla na výběr jen ze dvou a vybrala jsem si ten, který je pro mě aktuálnější. Oblečení, kosmetika a boty se pohybují ve stejných barvách a skoro všechny jsou obyčejné. Takové obyčejné věci vyhledávám poslední dobou pořád! Opustila jsem podpatky, růžovou a potisky na tričkách. Asi dva týdny zpátky jsem si objednala bílé conversky,na které jsem šetřila dost dlouho( vážně se mi ty peníze ztrácí samy☺), takže je další týden očekávám a doufám, že mi bude sedět velikost. Z kosmetiky potřebuji hlavně bronzer, protože se mi líbí zvýraznění lícních kostí a celkové zeštíhlení obličeje. Před týdny jsem vám psala, že si neumím vybrat odstíny tužky na rty od maybelline, po šíleně dlouhém rozhodování jsem nakonec rozhodla vsadit na odstíny fab orange a berry much.  Černou koženou bundu bych celkem taky uvítala, ale chci do ní investovat dost peněz takže si tak dva měsíce ještě počkám (pokud to s mojí šetřivostí vůbec půjde). V Mohitu jsem viděla modrý trench coat dost podobný tomu na obrázku. Už na podzim jsem se koukala po obyčejném béžovém trench coat, ale tenhle modrý bez knoflíku s délkou nad kolena mě jednoduše okouzlil. No a co se týče triček, tak teď pro mě jednoznačně vítězí proužky v jakýkoliv barvách. Snad vás tento článek, alespoň trošku inspiroval. Přeji pěknou neděli.