23. 4. 2015

all time favourite

Pěkný večer, dneska mám pro vás článek o kterém jste mohli číst už na instagramu. Původně jsem tomuto příspěvku chtěla dát více času a energie, ale bohužel můj čas je momentálně zaplněn a já si našla na blog chvilinku jen teď večer. Chtěla bych vám shrnout pár mých velmi oblíbených kousků, které podle mě využiju na dost dlouho.
 Nejpohodlnější pulover v mém šatníku je jednoznačně šedý z Reserved, dá se říct, že jsem si ho vynutila a rozhodně toho nelituji. Má polodlouhý rukáv a je z příjemného materiálu. Další věcí z Reserved jsou sluneční brýle, které mi slouží především jako módní doplněk ke všemu. Mají takový ten "cat eyes" tvar a byly za dost přijatelnou cenu. Z H&M tady mám dva kusy, první je světlý svetr, který mám už asi dva roky a pořád vypadá jako nový. Druhým kouskem jsou jegginy z Vánoc, které šíleně zeštíhlují a vypadají dobře k jakékoliv barvě. Obyčejné bílé tílko s krajkou dole mám šíleně dlouho a netuším odkud je, ale určitě byste podobné sehnaly třeba v H&M. Mezi poslední věci patří neodmyslitelně conversky, k tomu není co dodat. 
  To bylo něco málo z oblíbených kusů. Co se týče nejnovější věci, tak jsou to určitě růžové sluchátka Happy plugs, které jsem dostala za přijetí na obě gymnázia (hurááááá). 



+ přidávám dnešní fotku z prosluněného dne