10. 8. 2015

my birthday

      
   Ahoj, čekala jsem na nějaký super nápad na další příspěvek. Po dlouhém rozhodování to nevyhrály fotky od moře (do září je zveřejním), ale moje narozeninové dárky s oslavou a nakupováním. Záměrně tady mám jen dárky od přítele, kamarádek a sestry, prostě dárky, které si nevybírám sama ( a to, co si vybírám bude v outfitovém článku do konce září). Některé dárky jsem nevyfotila, hlavně protože jich je šíleně moc, a tak se za to omlouvám a zároveň moc děkuji všem, kteří mi dali dárek nebo mi si vzpomněli na mé patnáctiny.
 Suchý šampón Batiste mi dal přítel a jsem s ním nesmírně spokojená. Dermacol aroma ritual už se na blogu objevil, ale tentokrát je to sprchový gel s úžasnou vůní mandarinkového sorbetu. V H&M jsem si nedávno našla tělový sprej, který mi koupila kamarádka na přání. A posledni věc na fotce je (nečekaně) z řady essence ultime, tahle řada se na blogu objevuje ,tuším, potřetí a rozhodně to nekončí kondicionérem ve spreji. 
 Od sestry jsem dostala dokonale pohodlnou podprsenku z H&M. 
 Nezbytnosti v podobě naušnic, tílka a svíčky z Ikea...nechápu, jak mě moje kamarádky znají.
 Outfit na ponarozeninové nakupování v Šantovce. Šaty-house/ kabelka-mohito/ boty-h&m/.


 Mimořádně perfektní dárek od přítele, byla jsem asi moc hodná :)
 Oslavujeme se sestrou v tchibu.


Domácí oslava s holkama a úžasným dortem od Katky.    

Ještě jednou moc všem děkuji, takovou radost z dárků jsem snad ještě neměla .
PS: článek píšu na tabletu, a proto se omlouvám za případné chyby