29. 3. 2016

another inspo post

Přeji pěkné povelikonoční úterý! Dneska pro vás mám "pouze" inspo článek. Ale vážně se polepším! Dneska jsem vytáhla svůj moleskine a naplánovala už čtyři outfity a jeden beauty post. Na jaře mě prostě baví móda víc a dokonce nosím i barvy ( dobře bílá není nic moc novinka ). Součástí dnešního příspěvku bude tak trošku wishlist. Na instagramu a weheartit poslední dobou jen hledám inspiraci a to pravé ořechové na jaro/léto. Pár takových věcí už jsem si vyhlídla. 

PS: Minulý týden si přítel koupil nové jordan boty a já mu odsekla, že vlastně vůbec nejsem shoes maniac, jako je on.....už teď chci patery boty z H&M. 
chystám se na rekonstrukci pokoje a jedno už je jisté, šedá je favorit!
moje nejoblíbenější tulipány prostě nesmí chybět

 jarní svačiny jsou mé oblíbené, hlavně v podobě cottage s řeřichou

 a tady máme ten wishlist...šněrovací boty si nejspíš objednám už zítra a rtěnka do oranžova mi opravdu chybí
nynějším trendem jsou košile v podobě pyžama (nevím jak to pojmenovat), je to dost zvláštní, ale mně se to prostě líbí!
nutně potřebuji nové sluneční brýle, do světlých obrouček jsem se naprosto zamilovala