29. 9. 2016

fall ootd


Tak dneska zase povídací článek. Dneska jsem byla na dlouhé podzimní procházce, když jsem se tak zamyslela, na vesnici je podzim prostě nejkrásnější. Asi jako málokdo vnímám tohle sychravé období jinak, než pod peřinou s hrubými ponožkami a svíčkama všude po pokoji. Samozřejmě, svíčky miluji stejně jako pletené ponožky od babičky, ale podzim jsou pro mě bedny plné jablek u vchodových dveří, rudé šípky, které jsme sbíraly pro činčilu, konec muškátů v truhlících a začátek vřesů. V září mám šíleně tvořivou náladu, protože jsem na navlékání jeřabin už trošku stará, vyměnila jsem je za pečení pájů a vyrábění čistících masek. A jak poznáte, že na mě přišel podzim hned na první pohled? Jednoduše, skoncuji se většinou bot a nasadím černé kožené kotníkové boty a v nich většinou chodím až do prvního sněhu. V Praze jsem ještě vsázela na roshe runy a basic balerínky, ty můžete vidět v několika outfitech, které jsem pro vás dneska nachystala. Protože bych se do pražského života nejraději hned vrátila, píše se mi dneska opravdu dobře. Nad kalhotami z Bershky už se snad rozplývat dál nemusím, prostě je zbožňuji, hodí se ke všemu a nejsou tak úplně obyčejné. Na fotkách jsou ve třech různých variantách. Poprvé jsem se oblékla do společnosti, konkrétně do divadla na Vinohradech. Volila jsem bílé triko s černou bomber "bundičkou". Na celodenní chození jsou mnohem lepší tenisky, a protože ten den jsme vyráželi do města už brzo ráno, vzala jsem si na černý rolák džínovou bundu. Poslední den, 5 hodinová cesta domů, si zasloužil něco jednoduchého, ale hlavně pohodlného. Černý přehoz je skvělé řešení, dá se použít jako šála, kardigan a dokonce i jako deka do vlaku. Příštím článkem bude wishlist a fall inspo, doufám že všechno stihnu upravit a napsat do konce týdne.