30. 10. 2016

Photoshoot


Tyhle víkendové ranní články mi dávaj vždycky zabrat. Shrnout celý týden v jednom příspěvku a dostat se potom zpět k tématu je pro mě nadlidský výkon. Chtěla jsem to pojmout outfitově, ale jediným zajímavým kusem oblečení je nová košile, takže to bude vlastně jen o ní. Jsem přesně ten typ člověka, co si koupí něco nového a pak tím žije do doby, než mi přibude něco nového. Jinak tomu není ani s košilí z C&A. Už delší dobu koukám po všem co je volné a má proužky, ale tohle byla láska na první pohled. Přestože jde o košili, je pohodlná a z příjemného materiálu. A když mi Krista, moje vrchní fotografka, oznámila, že potřebuje zase něco nafotit, nová košile byla jasnou volbou. Zas tak dobrá volba to ale nebyla, fotit jsme jely do Jánských Koupelí, rozebrané a zřícené lázně, kde nebyl jednoduchý terén a teplota šla pod 10°C. Po dvou hodinách jsem absolutně zmrzla a nezahřála mě ani zimní parka z H&M. Fotky se povedly a já nakonec roztála. Tak a máme shrnutý čtvrtek. Středa patřila fotbalu, tentokrát ne tomu vesnickému, ale Viktorce Plzeň a Opavě. Na okresní přebor došlo až v sobotu, kdy jsem opět zmrzla. V pátek jsme se s přítelem zúčastnili halloweenského večírku u mé sestry. Dnešek mám na dohnání věcí do školy, na které jsem o prázdninách zapomněla. Takže se do toho pomalu pustím a Vám přeji příjemný poslední říjnový víkend.