16. 11. 2016

#moodboard

 Ahoj! Dneska mám pro vás trošku neoriginální příspěvek, ale zato jeden z mých oblíbených. Miluji "sbírání" fotek z Pinterestu, instagramu a weheartit. Prostě den bez hromady inspirace si nedokážu představit. A co teprve teď, když jsem nemocná! Snad jen díky zázvoru, pinterestu a seriálům to přežívám. Ale nachlazení asi prostě už patří k podzimu. Já sice už žiju Vánocema, ale chápu, že někdo na výzdobu a kupování dárků nespěchá. Plno věcí z tohohle mood boardu si přeji pod stromeček, tak je třeba uvidíte ještě ve Vánočním článku. V polovině prosince mě čeká výlet do Vídně, doufám, že bude prostor vám vyfotit i nějaký zimní outfit. Co se týče budoucnosti blogu, chtěla bych zavést "citáty na rozloučenou", snad mi prominete, že nejspíš budou v angličtině. Vlastně to bude taky takové malé inspo v každém příspěvku. A pokud vás dnešní dávka obrázků, mého výběru, zaujala, určitě mě sledujte na weheartit i pinterestu.


“With freedom, books, flowers, and the moon, who could not be happy?”