6. 12. 2016

new in//beauty


Celou věčnost už se na blogu neobjevil nějaký kosmetický článek. Upřímně, raději píšu o oblečení, ale jednou za čas se to dá zvládnout. Dneska nebudu psát o žádných velkých objevech, ale spíš půjde o takové porovnání. Nerada zkouším nové přípravky, když se mi ty staré osvědčily. Co se týče slibovaného příspěvku o vánočních dekoracích, tak na něm pracuji. Možná se mi podaří vytvořit víc takových tematických článků, ale to ještě nemůžu slíbit. Tak se vrhneme na jednotlivé produkty.
Začnu už dobře známou věcí, Schwarzkopf ultime. Tentokrát jsem zkusila šampón a kondicionér pro barvené vlasy, nedávno jsem totiž své vlasy opět zesvětlila a to je celkem dost vytížilo. Nejsou špatné, ale z těch všech mi nejvíc vyhovoval omega repair.

V yves rocher jsem si koupila sprchový gel s absolutně nepřekonatelnou vůní vanilky a bourbonu. Tahle značka mi celkem vyhovuje, takže jsem ráda, že jako dárek jsem dostala navíc denní krém a micelární vodu. Krém je vynikající na začervenání a zklidněná pleti, dá se použít i jako podklad pod make-up. Čistící voda je celkem fajn, ale spíš pro suchý typ.

Protože teplé počasí je už opravdu pryč, rozhodla jsem se pro tmavší podzimní/zimní odstíny laků. Šedý od Rimmel London mám už pár měsíců a je opravdu skvělý, snadno se aplikuje a neoloupe se během dvou dnů. Černý z H&M jsem si koupila hlavně k příležitosti taneční závěrečné, kterou jsem měla v sobotu. Na instagramu jste mohli vidět plno fotek z toho večera, takže i černo růžové šaty ke kterým se černý lak dokonale hodil. 

Poslední novinkou je tělový sprej. Takových voňavých zázraků můžu mít milion. Tenhle jsem koupila v H&M ve velké slevě a dokonce mi připadá příjemnější než z Victoria's secret. Díky plastové lahvičce se dá vzít i do školy a nemusíte mít strach, že se rozbije.